lauantai 3. syyskuuta 2011

Lempäälän Arteklaanin hallitus esittäytyy

Moi,
olen nimeltäni Tuija Mansikkamäki, opiskelen koru-ja metallituotevalmistuksen artesaaniksi toista vuotta.
Olen innolla mukana kaikessa uudessa, ja tapanani on pistää pääni vähän joka paikkaan, vaikka olenkin luonteeltani melko rauhallinen .
Ja kun kerran pääni pistän joka paikkaan, olen tällä hetkellä ,toivottavasti jatkossakin , Osuuskunta Arteklaanin hallituksen puheenjohtaja .
Muitakin luottamustoimia on .. olen mukana oppilaskunnassa toista vuotta, ja pian myös tutoroppilas .
Minut näkee koululla useimmiten pajavaatteissa ,niissä sinisissä , joita käytämme kun teemme pajalla kaikkea kivaa.
Mutta hei, jos sinua , joka tätä luet, jää askarruttamaan jokin asia osuuskuntatoiminnasta, minua voi aina nypätä hihasta , ja kysyä , vastaan parhaani mukaan kaikkiin Arteklaania koskeviin kysymyksiin .
Nähdään , ota rohkeasti yhteyttä .


terkuin ,Tuija


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti